Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-12-03
Sieci handlowe nie obędą się bez geofencingu

Marketerzy wciąż nie znają dobrze tego pojęcia. Jednak w przyszłym roku będą mieli wiele okazji do tego, żeby lepiej je zrozumieć. W 2020 roku nastąpi prawdziwy boom na rynku. Wiele firm handlowych i usługowych będzie lawinowo wdrażało to rozwiązanie. Najwięcej mogą na tym zyskać sieci spożywcze, a także drogerie. O potencjalnych możliwościach i zagrożeniach związanych z geofencingiem mówi Maciej Tygielski, szef sprzedaży w Grupie AdRetail.

Z dostępnych na rynku badań wynika, że większość konsumentów w ogóle nie zna pojęcia geofencingu. Sieci handlowe będą chciały to zmienić?

M. Tygielski: Nie będą miały innego wyjścia, jak tylko same dobrze zgłębić ten temat, a potem przybliżyć go klientom. Trudno już sobie wyobrazić nowoczesny handel bez tego rozwiązania. Niesie to ze sobą wiele korzyści dla obu stron. Sieciom pozwala trafić z odpowiednimi ofertami do konsumentów, gdy są w pobliżu ich placówek. W praktyce może to oznaczać natychmiastowe przyciąganie kupujących do sklepów. Z kolei użytkownikom aplikacji geofencing pozwala zaoszczędzić czas potrzebny na poszukiwanie produktów bądź promocji.

Eksperci rynkowi twierdzą, że konsument wcale nie musi znać ww. terminu. Ale przeszkodą jest to, że sami marketerzy mają z nim problem. Co Pan o tym sądzi?

Całkowicie zgadzam się z tym twierdzeniem. A jednocześnie przewiduję, że świadomość marketerów bardzo się poszerzy w najbliższym roku. Będą mieli wiele okazji do tego, żeby poznać bliżej możliwości związane z geofencingiem. Odbędzie się wiele konferencji poświęconych temu zagadnieniu. Ich uczestnicy zrozumieją, że to rozwiązanie ułatwi im pracę i uczyni ją bardziej efektywną. Chęć odnoszenia sukcesów będzie sprzyjać popularyzacji tego narzędzia. Moim zdaniem, w 2020 roku nastąpi prawdziwy boom na rynku. Wówczas wiele firm handlowych i usługowych będzie lawinowo wdrażało to rozwiązanie.

A jak we właściwy sposób powinniśmy interpretować to pojęcie?

Geofencing to technologia, która dzięki określonej wirtualnej przestrzeni wokół danego punktu tworzy rzeczywisty obszar geograficzny, poddawany badaniom. To pozwala nam zbierać informacje o przekraczaniu granicy tej strefy oraz wiązać takie zdarzenia np. z historią konsumpcji różnych treści digitalowych danej osoby. Kolejnym krokiem może być wyzwalanie odpowiednich powiadomień w następstwie wkroczenia na dany teren bądź wyjścia z niego.
Które sektory handlu mogą najwięcej zyskać na geofencingu i powinny jak najszybciej zacząć z niego korzystać?

W mojej ocenie, najbardziej skorzystają na tym spożywcze sieci handlowe, bo w nich klienci robią najczęściej zakupy. To udogodnienie świetnie sprawdzi się też w drogeriach. Uważam, że Rossmann ma dużą szansę na bycie prekursorem w swoim segmencie. Oferuje już dość nowoczesny system komunikacji z konsumentami i to byłby następny dobry krok. Tak naprawdę w każdym sektorze handlu najwięcej zyskają inicjatorzy. Warunek jest tylko taki, żeby zarówno oni, jak i klienci dobrze rozumieli, że obie strony wygrywają na tym rozwiązaniu. Oczywiście sieci jako pierwsze muszą zobaczyć potencjał drzemiący w geofencingu, bo klienci sami na to nie wpadną.

W jaki sposób sieci mogą to osiągnąć?

Przede wszystkim powinny przestać kroczyć starymi ścieżkami i przyjąć to, że nadchodzi zupełnie nowa era w handlu. Ci, którzy prześpią ten moment, będą później żałować, gonić za konkurencją i walczyć z wizerunkiem przestarzałych graczy na rynku. Kolejnym krokiem powinny być precyzyjnie opracowane testy, przeprowadzone na dużą skalę. Bez nich nie należy podejmować żadnych strategicznych decyzji. Klienci biorący udział w takich próbach sami będą mogli przekonać się, jak właściwie działa geofencing. Potem naturalnie się zaangażują, tj. będą aktywnie i stale z niego korzystali.

Jak, według Pana, branża może realnie wykorzystać geofencing już w najbliższym czasie?

Sklepy będą mogły przyciągać klientów akcjami rabatowymi, dedykowanymi specjalnie dla osób znajdujących się w okolicy. Znając dobrze ich gusta, precyzyjnie trafią do nich z właściwymi ofertami. Odwiedzających placówki będzie można doprowadzać do konkretnych półek i wskazać im wybrane produkty. Zachętami będą niespodziewane zniżki, np. na artykuły znajdujące się w sąsiednich alejkach. To będzie działać na kupujących jak magnes.

Źródło: MondayNews

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-PAIH: Euroazjatycka Unia Gospodarcza bramą na Wschód dla polskich firm
-PAIH: Będą kolejne rundy programu Polskie Mosty Technologiczne na nowych rynkach zagranicznych w 2019 r.
-Zjawisko GMO nie spotkało się ze zbyt wielką akceptacją
-Raport KE o perspektywach poszczególnych branż rolno-spożywczych na lata 2018-2030
-Prawnicy o nowelizacji Ustawy o przewadze kontraktowej
-Ekspert: Najbliższe miesiące przyniosą stabilizację wielkości zatrudnienia
-Porazi nas drogi prąd. Wyhamują inwestycje
-Czy Brexit zniszczy polski transport?
-PARP dofinansuje nowe Sektorowe Rady ds. Kompetencji
-Ekspert: Wejście polskiej firmy spożywczej na rynek francuski możliwe jest tylko poprzez przejęcia
-KRIR: Pomoc de minimis będzie wznowiona po 1 stycznia 2019 r.
-Badanie: Media społecznościowe głównym źródłem informacji dla Polaków
-Koszyk cen: Dyskonterzy grają agresywnie, ale podwyżek nie są w stanie zatrzymać
-Sieci handlowe nie obędą się bez geofencingu


 
Archiwum
- Grudzień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.